امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۵ کد : ۵۸۲۷۷ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۲۱۲
با هدف ایجاد دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و توسعه همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان امضا شد.
امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد، با اشاره به سیاست‌ها و رویکردهای جدید سازمان جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان به دنبال توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خود می‌باشد و در این راستا در تلاش هستیم تا دفاتر جهاد دانشگاهی را در دانشگاه‌های بزرگ استان ایجاد نمایئم.

وی با استقبال از همکاریهای مشترک با دانشگاه شهید مدنی در حوزه‌های مختلف از جمله برگزاری آموزش‌های مهارت محور اظهار کرد: امیدورایم این همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف منجر به نتیجه مطلوب شده و دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین مردم استان در زمینه‌های مختلف از ثمرات این همکاری بهره مند گردند.

 فاتحی فر، با بیان اینکه جهاد انشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی با ساختار عمومی غیر دولتی تمام خدمات درمانی و پزشکی خود را با تعرفه دولتی به مردم عزیز استان ارائه می کند و همواره در تلاش بوده تا با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاههای استان در حوزه‌های مختلف کارهای زمینه مانده را برعهده بگیرد. و در این زمینه به تعبیر رهبر انقلاب الگوی بسیار خوبی برای مراکز علمی و تحقیقاتی بشمار می‌رود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، همچنین با اشاره به رویکردهای آموزشی این سازمان گفت: جهاد دانشگاهی با بهره‌گیری از ظرفیت جهادهای دانشگاهی کل کشور به عنوان گسترده ترین سیستم آموزشی کشور فعالیت‌های آموزشی خود را در 7 گروه آموزشی با رویکرد مهارت محور و اشتغال محور به تمام اقشار جامعه از جمله دانشجویان دانشگاههای کشور و استان ارائه می دهد.

دکتر محمدباقر صادقی آزاد، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در این جلسه گفت: جهاددانشگاهی در سنوات گذشته افت و خیزهایی را داشته ولی امروز از جمله نهادهای موفق کشور محسوب می‌شود و مرکز حل بسیاری از مسائل کشور است.

وی افزود: جهاددانشگاهی امروز همپای مراکز خاص علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگی کشور حرکت کرده و مجموعه‌ای است که علی رغم نیروی انسانی کم تعداد اما با انجام فعالیت‌هایی با کیفیت بالا، قدرت بالای حل مسائل را دارد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :