مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی

جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری گره‌گشای بسیاری از مشکلات است

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۸ کد : ۵۸۴۳۱ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۳۵۳
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از چالش‌های جدی امروز کشورمان بحث جوانی جمعیت است، گفت: جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری با فعالیت پژوهشگاه رویان و مباحث مربوط به سلول‌های بنیادی گره گشای بسیاری از مشکلات بوده و شادی خانواده‌ها را به ارمغان آورد که یک رسالت بی‌نظیر و بی‌بدیل است.
جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری گره‌گشای بسیاری از مشکلات است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، روز سه شنبه 30 خردادماه با حضور در سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و نشست با رئیس سازمان با بیان این‌که جهاددانشگاهی و ایسنا یک مجموعه علمی، دانش بنیانی، فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد: هرجا نامی از جهاددانشگاهی می‌آید، حل معضل ناباروری همراه آن است. بسیار خرسند هستیم که جهاددانشگاهی در خط مقدم این مسئله ایفای نقش می‌کند.

 با بیان اینکه یکی از چالش‌های جدی امروز کشورمان بحث جوانی جمعیت است، گفت: جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری با فعالیت پژوهشگاه رویان و مباحث مربوط به سلول‌های بنیادی گره گشای بسیاری از مشکلات بوده و شادی خانواده‌ها را به ارمغان آورد که یک رسالت بی‌نظیر و بی‌بدیل است.

مشایخی، ادامه داد: استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های پیشروی این مسئله بوده و تیم جهاددانشگاهی استان نیز یک تیم خلاق، پیشتاز و علمی است.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های این نهاد انقلابی در بخش‌های مختلف پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی استان آمادگی همکاری تنگاتنگ با اداره کل آموزش و فنی و حرفه ای استان در زمینه های مختلف کاری دارد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :