برگزاری نشست هم‌اندیشی هوش مصنوعی در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹ کد : ۵۸۵۰۶ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۱۷۵
با حضور رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و کارشناسان مربوطه نشست هم‌اندیشی هوش مصنوعی در محل سالن اجتماعات سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی هوش مصنوعی در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، روز چهارشنبه، 31 خردادماه، در این نشست، گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که به دنبال توسعه فناوری بوده و کارهای بزرگی را در این ۴۳ سال به اتمام رسانده است.

وی با بیان این که در رابطه با هوش مصنوعی در صدد تشکیل کارگروه‌هایی در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی هستیم، گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند کیفیت و دقت فناوری‌های این نهاد را با هوش مصنوعی افزایش دهد.

فاتحی فر، شناسایی و نیازسنجی پروژه‌های هوش مصنوعی و هوشمندسازی، مزایا و آسیب‌های هوش مصنوعی و آموزش و انتقال تجربه به علاقمندان و دانشجویان این حوزه را از جمله اهداف این نشست اعلام کرد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی استان با برعهده گرفتن مدیریت این کارگروه می‌خواهد در موضوعات مختلف اعم از پروژه‌ها و طرحهای مهم در زمینه هوش مصنوعی حمایت‌های لازم را انجام دهد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :