ایسنا در تنویر افکار عمومی جایگاه ممتازی دارد

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۳ کد : ۵۸۸۸۳ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۸۰
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت‌های ایسنا، گفت: بازتاب و ارزش کار ایسنا و سایر خبرگزاری‌هایی که صدای مردم را شنیده و عملکرد نظام را به صورت منصفانه نشان داده و نقد می‌کنند، در جامعه امروز مشخص بوده و ایسنا در تنویر افکار عمومی نیز جایگاه ممتازی دارد.
ایسنا در تنویر افکار عمومی جایگاه ممتازی دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس محمداسکندری، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با حضور در سازمان جهاددانشگاهی استان و در دیدار با رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی افزود: کار رسانه‌ای یکی از جذاب ترین کارها است. حسن باقری، نابغه دوران دفاع مقدس نیز کار خود را با رسانه آغاز کرد و بسیاری از افراد بزرگ امروز نیز ابتدا با قلم و رسانه، کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های ایسنا، گفت: بازتاب و ارزش کار ایسنا و سایر خبرگزاری‌هایی که صدای مردم را شنیده و عملکرد نظام را به صورت منصفانه نشان داده و نقد می‌کنند، در جامعه امروز مشخص بوده و ایسنا در تنویر افکار عمومی نیز جایگاه ممتازی دارد.

اسکندری همچنین به فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در سایر بخش‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در آموزش دهیاران و شوراها با جهاددانشگاهی همکاری داریم و امیدواریم در سایر بخش ها نیز به همکاری ادامه دهیم.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این نهاد انقلابی در بخش‌های مختلف ارائه داد و گفت: جهاددانشگاهی استان آمادگی همکاری تنگاتنگ با اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری در زمینه‌های مختلف کاری را دارد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :