سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه تقویت فشار گاز اراک

۱۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵ کد : ۵۹۱۸۹ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۱۰۹
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، گفت: بر اساس امضای قراردادی بین سازمان جهاد دانشگاهی استان و منطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران، نیروگاه ۲۵ کیلوواتی برق خورشیدی در منطقه هفت عملیات انتقال گاز تأسیسات تقویت فشار گاز اراک به‌صورت متصل به شبکه، در مدت ۲ ماه و به ارزش ۳.۳ میلیارد ریال به همت جهادگران و متخصصین این سازمان احداث می‌شود.
احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه تقویت فشار گاز اراک

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس توحید لطفی، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان، بر لزوم توجه به انرژی تجدیدپذیر در کشور تأکید و از رفع موانع و تأمین اعتبار سازمان‌های دولتی در این حوزه استقبال کرد.

وی با بیان اینکه انرژی تجدیدپذیر از منابع تأمین انرژی رایگان، پاک است و موجب کاهش و صرفه‌جویی در مصرف انرژی فسیلی مانند گاز و نفت می‌شود  از پیش‌قدمی مسئولان نفت کشور در این حوزه تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مرکز فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی باسابقه بیش از پانزده سال در  حوزه  طراحی و ساخت تعداد کثیری از  نیروگاه‌های تجدیدپذیر به ظرفیت بیش از 2 مگاوات در کشور بوده است و توانسته است به رسالت خود در جهت توسعه انرژی سبز عمل کند.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :