نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:

شروع فعالیت‌های چشمگیر علمی در ‌خط مقدم کشور با جهاددانشگاهی

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۳ کد : ۶۰۴۰۳ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۶۵
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های چشمگیر علمی در حوزه‌ خط مقدم در کشور با جهاددانشگاهی شروع شده است، ادامه داد: مرحوم کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان این احساس را ایجاد کرد که فعالیت‌های علمی دنیا در خط مقدم در ایران هم می‌تواند انجام شود.
شروع فعالیت‌های چشمگیر علمی در ‌خط مقدم کشور با جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی توانست با عبور از بروکراسی‌های زائد روحیه‌ جهادی تحصیل‌ کرده‌های کشور را به محصول تبدیل کند و یک خروجی مناسب در اختیار کشور قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین محصول جهاددانشگاهی علاوه بر تکنولوژی‌ها، تقویت روحیه "توانستن" در کشور است.

دکتر متفکر آزاد، افزود: از هنرهای انقلاب اسلامی و امام راحل تأسیس نهادهای انقلابی برای پیشبرد اهداف کشور و نظام مردم بوده که جهاددانشگاهی از آن نهادهای انقلابی است که در حوزه‌ علم و حرکت‌های جهادی، برای پیشرفت کشور موثر بوده‌ است.

عضو هیات رییسه مجلس، با بیان اینکه فعالیت‌های چشمگیر علمی در حوزه‌ خط مقدم در کشور با جهاددانشگاهی شروع شده است، ادامه داد: مرحوم کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان این احساس را ایجاد کرد که فعالیت‌های علمی دنیا در خط مقدم در ایران هم می‌تواند انجام شود.

وی در پایان یادآورشد: در زمان جنگ تحمیلی فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای تامین‌ نیازهای جبهه و نیازهای علمی در زمینه دفاع از کشور چشمگیر بوده بعد از جنگ نیز اتفاقات مبارکی در زمینه‌های علمی در جهاد رخ داد که امیدواریم فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌ی مختلف ادامه دار بوده و شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

text to speech icon

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :