حضور رئیس اتحادیه کفاشان تبریز در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۱ کد : ۶۱۵۴۸ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۷۰
رئیس اتحادیه کفاشان تبریز با حضور در سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با رئیس سازمان دیدار و زمینه‌های همکاری مشترک در این نشست بررسی شد.
حضور رئیس اتحادیه کفاشان تبریز در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس علیرضا جباریان فام، رئیس اتحادیه کفاشان تبریز در این دیدار با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا در مجموعه جهاددانشگاهی مستقر است گفت: ایسنا می‌تواند در انعکاس اخبار این حوزه ما را یاری نماید.

وی با بیان اینکه در همه‌ صنایع رکود داریم و صنعت کفش نیز یکی از آنها است، ادامه داد: اگر حمایت دولت نباشد به زودی واحدهای کوچک تعطیل شده و کارگر بیکار می‌شود که باعث ایجاد بحران اجتماعی می‌شود.

جباریان، با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر نیز مثل ترکیه و ایتالیا بازار رکود دارد، گفت: چون کشور ما تکنولوژی آنچنانی ندارد فرصت مغتنمی‌است تا خط تولید این کشورها را با پایین ترین قیمت به ایران بیاوریم تا با انتقال تکنولوژی به تولید انبوه دسترسی پیدا کنیم.

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز در خاتمه بر افزایش تعامل و همکاری این اتحادیه با جهاددانشگاهی استان تاکید کرد.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف بر گسترش فعالیت‌های این نهاد با اتحادیه کفاشان بخصوص در زمینه آموزش‌های تخصصی تاکید کرد.

در این دیدار نحوه استفاده از ظرفیت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان توسط اتحادیه کفاشان تبریز بررسی شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :