استقرار میز خدمت سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز

۰۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۲ کد : ۶۱۶۸۸ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۴۷
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از استقرار میز خدمت این سازمان در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.
استقرار میز خدمت سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از وحدت ملت و دولت، در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام مسئول و کارمند است که حضور در سنگر جهاد و شهادت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به حضور دنیوی ترجیح دادند و با خون سرخ خویش در روزهای افتخار و حماسه، تلالو روشنی از ایمان و عمل را به یادگار نهادند.

فاتحی فر، خاطرنشان کرد: اینجانب به نمایندگی از کلیه جهادگران دانشگاهی آذربایجان شرقی به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی استان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به استقرار میز خدمت این سازمان در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز گفت: در قالب این خدمت، مشاوره های پزشکی، درمان ناباروی و آموزشی توسط همکاران بخش های مختلف جهاددانشگاهی ارائه و همچنین انجام برخی خدمات سرپایی از جمله کنترل فشار و قند خون انجام شده و تخفیفات ویژه دوره های آموزشی به مناسبت هفته دولت به نمازگزارن عزیز ارائه می‌شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :