تجلیل از پزشکان مراکز پزشکی و درمان ناباروی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۸ کد : ۶۱۷۶۸ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۱۵۲
آیین تجلیل از پزشکان مراکز پزشکی و درمان ناباروی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با حضور رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
تجلیل از پزشکان مراکز پزشکی و درمان ناباروی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، چهارم شهریورماه، در مراسم تجلیل از پزشکان مراکز پزشکی و درمان ناباروی سازمان جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان به همت متخصصان و پزشکان مجرب، خدماتی با استانداردهای جهانی ارائه می‌شود و بسیار خرسنیدم که می‌توانیم در این مرکز با کمک به زوج های نابارور، گامی در جهت سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای جوانی جمعیت برداریم.

وی یادآور شد: در دهه ۷۰ مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی بعد از سال‌ها تلاش در زمینه درمان ناباروری و سلول‌های بنیادی، نقش مهمی در توسعه این دانش ایفا کرد و امروز در کشور شاهد این هستیم که مراکز درمان ناباروری در سطح عالی ارائه خدمت می‌کنند و دیگر نیاز نیست که بیماران به خارج از کشور اعزام شوند، این همان نتیجه زحمات دانشمندان و پزشکان ایرانی است.

فاتحی‌فر، با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های طب پیشگیری، طب کار و کلینیک زخم، ژنتیک، آزمایشگاه تشخیص طبی و ... گقت: اصلی‌ترین مسئولیت تمامی این بخش‌ها بر دوش پزشکان است و بزرگترین سرمایه ما نیز منابع انسانی و نیروهای علمی و متخصص هستند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، به نقش موثر پزشکان در تامین سلامت جامعه تاکید کرد و گفت: تلاش‌های ایثارگرانه و فداراکانه پزشکان و کادر درمان را در دوران کرونا فراموش نکرده ایم.

وی با اشاره به هفته دولت، ضمن تاکید بر ارج نهادن به خدمات دولت خدمتگذار، گفت: هفته دولت فرصتی است تا دولتمردان  عملکرد خود را بازبینی کرده و با خود مراقبتی و تقوا، در راستای رفع مشکلات موجود گام های بیشتری بردارند.

وی گفت: در برخی شهرستان‌ها بیمارستان و تجهیزات وجود دارد اما کمبود نیروی انسانی متخصص اصلی‌ترین مسئله است که امیدواریم با تلاش دولت، این مسئله نیز پیگیری شود و با حمایت وزارت بهداشت این مشکل رفع شود.

فاتحی‌فر، با بیان اینکه موضوع سلامت یکی از مسائل مهمی است که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند افزود: در کشور ما هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه سلامت و بهداشت اتفاقات اساسی افتاده و با تسهیل‌گری که مسئولان نظام در این حوزه انجام دادند، تحقیقات بسیار خوبی در حوزه پزشکی اتفاق افتاده است.

در پایان این مراسم، از زحمات پزشکان فعال در مراکز پزشکی و درما ناباروری جهاددانشگاهی استان با اهدا یلوح و هدایایی تجلیل شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :