جلسه شورای امر به معرف و نهی‌از منکر سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزار شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۸ کد : ۶۲۰۸۱ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۲۹۶
اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با حضور مهندس علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس جهاد دانشگاهی استان و دیگر اعضای این شورا در محل حوزه ریاست جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.
جلسه شورای امر به معرف و نهی‌از منکر سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان در این جلسه هدف از خلقت را عبودیت و بندگی عنوان کرد و گفت: حضور در مجموعه سازمان جهاددانشگاهی استان را باید فرصتی برای عبودیت خداوند متعال و خدمت به خلق خدا بدانیم و در این راستا وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را نیز در مسیر بندگی، باید به بهترین شکل انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه انسان اغلب در غفلت است امر به معروف و نهی از منکر، تلنگر و یادآوری و فرصتی برای خدمت بوده و البته یکی از بهترین روش‌های خدمتگذاری است.

فاتحی‌فر، با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای که در عصر کنونی در جامعه وجود دارد، گفت: در شرایط کنونی کشور مسئله امر به معروف و نهی از منکر بسیار حساس‌تر از گذشته شده است و هرکس بخواهد در مقام امر به معروف و نهی از منکر ظاهر شود در ابتدا باید خود را اصلاح کرده و اهل عمل و زمان شناس باشد و بداند در کدام زمان و کدام مکان، امر به معروف و نهی از منکر کرده و احتمال تاثیرگذاری را بر اساس زمان شناسی بررسی کند.

رپیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه افرادی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید به لحاظ فکری نیرومند باشند تا بتوانند ابتدا خود را کنترل کنند، گفت: حتی در جهاد تبیین هم اصل بر "عمل" است و باید با اقدامات عملی خود عملکرد نظام را تبیین کنیم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۲ )

نظر شما :