برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی در تبریز

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۵ کد : ۶۲۸۸۷ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۲۳۲
در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری سه جانبه میان اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی، کارگاه آموزشی بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی در تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر محمدرضا حلاج‌یوسفی، مدرس دوره های بازاریابی در این کارگاه با اشاره به اینکه مهمترین معضل امروز ما در حوزه مشاغل، بحث بازاریابی است، اضافه کرد: معمولا ما در زمینه تولیدات موفق هستیم اما در موضوع فروش اغلب نمی‌توانیم به طور صحیح بازاریابی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه رقابت برای به دست آوردن فرصت‌های شغلی مطلوب سخت است، گفت: محدودیت‌های محیطی بر خرید کردن عموم مردم جامعه تاثیر می‌گذارد.

حلاج یوسفی، بازاریابی را به معنای شناسایی و ارضای نیاز مشتریان عنوان کرد و گفت: در این دو مرحله باید نیاز مشتریان را شناسایی کرده و به نسبت آن کالایی را تولید کنیم که نیاز مشتری برآورده شود، و اگر در این مسیر موفق نشویم به معنی این است که به عنوان سازنده و فروشنده نیاز مشتری را به اشتباه شناسایی کرده‌ایم.

در این کارگاه یکروزه که با حضور کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی به ویژه بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی برگزار شد، موضوعات نوآوری در بازاریابی، شناسایی نیاز مشتریان مشاغل خانگی، مدیریت ارتباط با مشتریان مشاغل خانگی، تولید کالاها و خدمات براساس نیازهای مشتریان و ایجاد ارزش برای مشتریان محصولات مشاغل خانگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این کارگاه آموزشی موارد مختلف و مثال‌های عینی در خصوص بازاریابی موفق  به بحث و بررسی و تبادل نظر گذاشته شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :