طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

۱۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۲ کد : ۶۲۹۸۶ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۱۰۷
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طی تفاهم نامه‌ای با اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی منعقد شده است گفت: طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در استان در حال اجرا می‌باشد.
طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که اجرای این طرح با رویکرد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار، ارزش بسیاری بالایی دارد، اظهار کرد: بیکاری یکی از معضلات اصلی جامعه بوده و ایجاد اشتغال به ویژه برای بانوان سرپرست خانوار که در کنار امورات مادری، معیشت خانواده را نیز تامین می‌کنند، اهمیت بسیاری دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانوان، گفت: معتقد هستیم که هرچقدر در حوزه بانوان سرمایه گذاری کنیم، نتایج مطلوبی خواهیم داشت و آمادگی داریم در این حوزه با همکاری دستگاه‌های متولی کارهای شاخصی انجام دهیم.

فاتحی فر، در ادامه با اشاره به فعالیت این نهاد در حوزه کسب و کار، افزود: جهاددانشگاهی، سالیان طولانی است که در حوزه کسب و کار فعالیت می‌کند و نگاهی متفاوت به این حوزه نسبت به سایر ارگان‌ها دارد چرا که جهاددانشگاهی از ابتدا عادت به تلاش، فعالیت و مشتری مداری دارد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در راستای این تفاهم نامه آموزش دوره‌های خیاطی، شمع سازی، بازاریابی و فروش محصولات تولید شده و قالی بافی در شهرستان های تبریز، میانه و بستان آباد برای بانوان شروع شده و در حال برگزاری می باشد.

text to speech icon

نظر شما :