بررسی زمینه‌های همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۴ کد : ۶۳۱۶۴ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۸۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با حضور در سازمان جهاددانشگاهی استان با رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
بررسی زمینه‌های همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: این نهاد انقلابی در کنار فعالیت در زمینه‌های مختلف دارای خبرگزاری تاثیرگذار ایسنا است که تاکنون در زمینه برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورشی فکری استان بسیار کمک حال ما بوده است.

وی اظهار کرد: نگاه مجموعه جهاددانشگاهی استان و رسانه‌های این سازمان، به حوزه کودکان بسیار قابل تقدیر است.

بینش، با اشاره به ویژگی‌های مشترک بخشی از فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به ویژه در حوزه سواد رسانه، خواستار توسعه همکاری ها با این سازمان شد.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، نیز با بیان اینکه رسالت و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، مقدس است، چون با قشری طرف هست که در کنار ضمیر پاک و معصومشان، آینده ساز کشور هستند، گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های این اداره کل، سازمان جهاددانشگاهی استان با  تمامی ظرفیت های خود آماده همکاری است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :