مدیرکل امنیت فاوا فراجا:

جهاددانشگاهی می‌تواند گروه‌های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کند

۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۶۳۶۳۹ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۹۲
مدیرکل امنیت فاوا فراجا گفت:جهاددانشگاهی می‌تواند گروه‌های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کرده و با ارتباط دادن آنها به همدیگر نتایج بسیار خوب و کاربردی برای رفع مشکلات کشور کسب کند.
جهاددانشگاهی می‌تواند گروه‌های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر صادقی راشد، مدیرکل امنیت فاوا فراجا ،در بازدید از غرفه جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه ایپاس، به گفت‌وگو با مهندس فاتحی فر رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان نشست.

وی با بررسی محصولات ارایه شده توسط کارگروه هوش مصنوعی این سازمان در نمایشگاه ایپاس، توصیه هایی را در خصوص ارتقای فعالیت های این کارگروه ارائه کرد.

وی افزود: برای این محصولات، بازاریابی و برندینگ لازم است، باید محصولات را با در نظر گرفتن نیاز مشتری و بازار تولید کنید.

صادقی راشد، با اشاره به اقدامات خوب و جالب توجه جهاددانشگاهی استان در زمینه هوش مصنوعی، تاکید کرد:  نباید فقط به شرکت در نمایشگاه اکتفا کنید بلکه باید تیم‌های تخصصی خود را توسعه دهید چرا که ظرفیت و توانمندی  کارهای بزرگتر را دارید.

 مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان نیز با معرفی بخش‌های مختلف این سازمان اظهار کرد: این سازمان به صورت ویژه به بحث هوش مصنوعی وارد شده و برنامه های متعددی در این زمینه در دستور کار دارد و در جهت توسعه فعالیت‌ها به یک سری ارتباطات نیاز هست که امیدواریم مسئولان مربوطه در این زمینه کمک حال ما باشند.

وی از دکتر صادقی راشد دعوت کرد با سفر به تبریز از نزدیک در جریان فعالیت های سازمان جهاددانشگاهی استان قرار بگیرد.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :