سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی ظرفیت مناسبی برای حضور دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی است

۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۰ کد : ۶۴۲۰۱ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۱۵۷
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: حوزه‌های فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی با برخورداری از مراکز متعدد فرهنگی و رسانه‌ای و مراکز آموزش‌های تخصصی و همچنین ظرفیت سازمان دانشجویان فرصت بسیار مناسب برای دانشجویان دانشگاه‌های استان است که با همکاری با این بخش‌ها بتوانند ضمن کسب مهارت‌های لازم، آمادگی کافی را برای ورود به بازار کار کسب نمایند.
حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی ظرفیت مناسبی برای حضور دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، خسرو کنعانی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان، روز سه شنبه، ۹ آبان‌ماه در اردوی پیش دانشگاهی دانشگاه هنر اسلامی تبریز که در محل اردوگاه الغدیر برگزار شد، افزود: دوره تحصیلی کارشناسی بهترین فرصت برای دانشجویان رشته‌های مختلف می‌باشد که بتوانند از ظرفیت‌های دانشگاه و همچنین جهاد دانشگاهی استفاده کرده و برای آینده تحصیلی و شغلی خودشان برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

 وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی، نهادی است که در سه حوزه‌ی مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در بستر دانشگاه فعالیت می‌کند، افزود: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به عنوان یکی از رسانه‌های بزرگ و مطرح کشور با بدنه کاملا دانشجویی است که دانشجویان می توانند در کنار تحصیل در این خبرگزاری فعالیت داشته و درکنار فعالیت خبری کسب در آمد نیز داشته باشند. همچنین خبرگزاری بین المللی قرآنی ایکنا و مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) از دیگر مراکزی فرهنگی است که دانشجویان می‌توانند در این حوزه ها همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی با بیان این‌که معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در نظر دارد در هفته آینده نسبت به انتشار فراخوان مناظرات دانشجویی در سطح استان اقدام نماید گفت: دانشجویان کلیه دانشگاه‌های استان در صورت علاقمندی به حوزه مناظرات دانشجویی می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

کنعانی با بیان این‌که حوزه‌ی فرهنگی معاونت جهاد دانشگاهی از ایده‌های فرهنگی و کارهای تحقیقاتی دانشجویان استقبال می‌کند، گفت: بخش دوم جهاد دانشگاهی، آموزش است که دانشجویان می‌توانند دوره‌های آموزش‌های عمومی ازقبیل زبان‌های خارجی و همچنین دوره‌های تخصصی مهارت محور با قیمت دانشجویی شرکت نمایند.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان این‌که گواهی نامه‌های آموزشی جهاد دانشگاهی بین المللی بوده و قابل ترجمه است، ادامه داد: با اعطای این مدرک در حوزه‌ی کسب و کار مشاغل خانگی می‌توان از اعتبارات دولتی استفاده کرد.

 وی در پایان ضمن دعوت از کلیه دانشجویان برای همکاری در بخش‌های مختلف فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی امسال با تفاهم نامه‌ای که با دانشگاه هنر اسلامی امضا کرده است تلاش دارد با حضور در دانشگاه شرایط و زمینه را برای همکاری و شمارکت دانشجویان در برنامه‌های مختلف فرهنگ و آموزشی فراهم سازد و امیدواریم دانشگاه‌های نیز از این فرصت و ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کرده و این ظرفیت را به دانشجویان خود معرفی نمایند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :