رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی:

امروز، روز قیام مردم جهان علیه استکبار جهانی است

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۷ کد : ۶۴۳۱۸ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۷۲
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه که در مقابل چشم مردم دنیا اتفاق می‌افتد، گفت: امروز، روز قیام مردم جهان علیه استکبار جهانی است.
امروز، روز قیام مردم جهان علیه استکبار جهانی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی فر در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به پیام جهانی یوم‌الله ۱۳ آبان که به عنوان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، اظهار کرد: این روز، برگ زرینی در تاریخ انقلاب و یادآور شکست هیمنه دشمنان و به خصوص حیله‌های آمریکا و استکبار جهانی به‌ دست مردم غیور ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ماه، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و نشان از حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان عزتمند ایران اسلامی است که این مجاهدت و استکبارستیزی آن‌ها همواره در یادها خواهد ماند.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت بزرگ ایران اسلامی در برهه‌های حساس تاریخی، اظهار کرد: این ملت در مقابل دشمنان و حیله‌های آن‌ها سرخم نکرده و امروز، الگوی ملت‌های آزاده و استقلال‌ طلب دنیا شده است و ما مردم ایران هر لحظه منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب و آماده جانفشانی در راه آرمان های انقلاب اسلامی هستیم.

فاتحی فر با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم غزه و کشتار و نسل کشی این مردم، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره در طول تاریخ نشان داده که در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود و ۱۳ آبان امسال نیز تفاوت مهمی با سال‌های قبلی دارد. شرایط امسال نشان می‌دهد که ایران اسلامی باید همچنان در مسیر رسیدن به آرمان‌های خود با اقتدار حرکت کرده و به حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد.

وی تاکید کرد: اتفاقات امروز غزه و نسل کشی‌هایی که در مقابل چشم جهانیان به ویژه نهادهای مدعی حقوق بشر رخ می‌دهد، سند دیگری از جنایات آمریکا و استکبار جهانی علیه بشریت بوده و امروز، روز قیام مردم جهان علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی است. 

انتهای پیام

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :