برگزاری دوره آموزشی «آداب تشریفات» ویژه نیروهای خدماتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۶۴۴۹۲ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۲۱۷
اولین جلسه از مجموعه دوره‌های آموزشی «آداب تشریفات» ویژه نیروهای خدماتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی «آداب تشریفات» ویژه نیروهای خدماتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، اکبر شوقی، سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی استان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خدماتی،  اظهار کرد: دوره های ضمن خدمت برای تمامی رده های همکاران سازمان برگزار می شود  و دوره «مدیریت تشریفات» نیز  ویژه نیروهای خدماتی بوده و هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای سطح و کیفیت فعالیت همکاران است.

وی با تاکید بر لزوم آموزش صحیح اصول تشریفات و پذیرایی از میهمانان و همکاران گفت: سازمان جهاددانشگاهی دارای مراکز و واحدهای متعدد و پذیرای خیل عظیمی از میهمانان و مراجعان بوده و لازم است نیروهای خدماتی نحوه رفتار شایسته با مراجعان را فرا بگیرند.

وی رفتار یک شخص را نشان‌گر شخصیت فرد دانست و یادآور شد: فراگیری اصول تشریفات لازمه یک سازمان بوده و نیروهای خدماتی ویترین سازمان هستند و بایستی عملکرد خوبی از لحاظ ظاهری و گفتار داشته باشند، معاونت پشتیبانی نیز در تلاش است با برگزاری این کلاس ها سطح فعالیت همکاران را تقویت کند.

شوقی تاکید کرد: نیروهای خدوم سازمان جهاددانشگاهی استان همواره فراتر از وظایف محوله در حال خدمت هستند و از این بابت قدردان همکاران هستیم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :