حضور معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در جمع جهادگران دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۲ کد : ۶۴۸۷۳ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۳۹۳
دکتر حسن فارسی، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی به همراه مهندس رازانی مدیر کل امور واحدهای این نهاد، ضمن بازدید از سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در شورای عمومی این سازمان حاضر شده و پاسخگویی سوالات و دغدغه های همکاران شدند.
حضور معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در جمع جهادگران دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر حسن فارسی، روز چهارشنبه، 24 آبان‌ماه، در جلسه شورای عمومی این سازمان اظهار کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت همکاران جهاددانشگاهی باشیم، ما باید این نهاد انقلابی را یک سازمان افقی بدانیم نه یک سازمان عمودی، چرا که اکنون همکاران جهاددانشگاهی به یک بلوغی رسیده اند که بتوانند کنار هم با همدلی صحبت و نقد کنند.

وی ادامه داد: در جهاددانشگاهی باید زمینه گفت‌وگوی انتقادی فراهم باشد چراکه یکی از شاخص‌های جهادی بودن این است که حرف‌ها را بشنویم ولو اینکه باب میل ما نباشد.

مهندس اسد رازانی نیز با بیان اینکه جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی یکی از استان‌های پیشرو در مجموعه جهاددانشگاهی کشور است، گفت: از سازمان‌هایی مانند جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی که به بلوغ سازمانی رسیده اند، انتظارات ویژه ای در راستای توسعه استان وجود دارد.

وی تاکید کرد: این سازمان همچنان با همت و تلاش همکاران جای ترقی و پیشرفت دارد.

گفتنی است، دکتر فارسی همچنین در جلسه شورای معاونان این سازمان نیز حضور یافته و با اشاره به پیگیری برنامه تحول در جهاددانشگاهی گفت: اگر همکاران جهاددانشگاهی خود را جزئی از برنامه تحول این نهاد ندانند، برنامه تحول متوقف می‌شود.

وی از جهادگران دانشگاهی آذربایجان شرقی به ویژه اعضای پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی، خواست ایده‌ها و نظرات خود را در خصوص برنامه تحول اعلام کنند.

وی تاکید کرد: در برنامه ریزی ها باید افق خود را بلندتر تعریف کنیم تا به بخش بزرگی از اهداف دست یابیم.

فارسی همچنین بر لزوم پیگیری تفاهم‌نامه‌های منعقده میان جهاددانشگاهی و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها تا حصول نتایج کاربردی و انعقاد قراردادهای همکاری تاکید کرد.

در ادامه، دکتر فارسی و مهندس رازانی از بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی بازدید کردند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۵ )

نظر شما :