آموزش بیش از ۱۲ هزار نفر در راستای اجرای طرح سرباز مهارت در آذربایجان‌شرقی

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۶۵۲۳۵ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۲۱۴
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه طرح سرباز مهارت به همت این سازمان در سه پادگان آموزشی این استان در حال اجرا است، گفت: در راستای اجرای این طرح از فروردین‌ماه سال‌جاری تاکنون ۱۲هزار و ۲۴ نفر از سربازان آموزش دیده‌اند.
آموزش بیش از ۱۲ هزار نفر در راستای اجرای طرح سرباز مهارت در آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی‌فر، با بیان این این مطلب افزود: این طرح در سه پادگان آموزشی پادگان‌های ۰۳ عجب‌شیر، پادگان قدس سعید آباد و پادگان قدر هادی شهر در حال اجرا است.

به گفته وی، طرح سرباز ماهر یا  همان دوره مهارت آموزی به سربازان، یکی از طرح هایی است که به صورت مشترک توسط جهاددانشگاهی و با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

فاتحی فر، تصریح کرد: این طرح با هدف مهارت افزایی و آشنایی سربازان با کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی و همچنین فراگرفتن مهارت های هفت گانه زندگی اجرا می شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه در آبان‌ماه سالجاری 2212 نفر در طرح سرباز مهارت توسط این سازمان آموزش دیده‌اند خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح در استان از فروردین‌ماه سالجاری تاکنون  12024 نفر از سربازان در سه پادگان آموزشی استان آموزش دیده اند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :