بررسی زمینه‌های همکاری میان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و اداره کل امور اجتماعی و سلامت شهرداری تبریز

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۹ کد : ۶۵۴۰۹ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۱۷۱
طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور اجتماعی و سلامت شهرداری تبریز و معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان، زمینه‌های همکاری میان دو مجموعه بررسی شد.
بررسی زمینه‌های همکاری میان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و اداره کل امور اجتماعی و سلامت شهرداری تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر محمدحسین حسن زاده، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز در این جلسه با بیان اینکه از نزدیک با فعالیت‌های جهادددانشگاهی آشنایی دارم، گفت: تفاهم نامه همکاری در سال‌های گذشته بین جهاددانشگاهی استان و اداره کل امور اجتماعی و سلامت شهرداری منعقد شده و آمادگی داریم تا این تفاهم نامه بروزرسانی شده و همکاری‌هایمان افزایش یابد.

وی با اشاره به مراکز متعدد فرهنگی، پژوهشی و درمانی موجود در این سازمان اظهار کرد: ایسنا، یکی از رسانه‌‌های مورد وثوق و قابل اعتماد بوده و یکی از منابع خبری ارزشمند کشور است. همچنین مرکز افکارسنجی دانشجویان(ایسپا) داده های قابل اعتمادی ارائه می‌دهد که در عرصه‌های کلان مدیریت راهگشا است.

حسن زاده یادآور شد: وجود مرکز درمان ناباروری در زیر مجموعه جهاددانشگاهی ارزشمند است و می توانیم با انعقاد تفاهم نامه علاوه بر کارکنان شهرداری به سایر زوجین کم برخوردار این شهر نیز کمک کنیم تا صاحب فرزند شوند.

خسرو کنعانی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و فرهنگی همواره تلاش کرده تا از موازی کاری در حوزه‌های فرهنگی پرهیز کند، اظهار کرد: در این سال‌ها جهاد دانشگاهی تلاش کرده تا با ایجاد مراکز متعدد و سازمان‌های مختلف که عمده اعضای این نهادها را دانشجویان فعال و متعهد تشکیل می دهند، فعالیت‌های گسترده و چشمگیر انجام دهد.

وی افزود: خبرگزاری دانشجویان(ایسنا)، خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مرکز افکارسنجی دانشجویان(ایسپا)، مرکز فعالیت‌های قرآنی، سازمان دانشجویان و مرکز گردشگری دانشجویان از جمله مراکزی هستند که در طول فعالیت خود در این نهاد، عملکرد بسیار خوبی در حوزه های مختلف داشته اند.

وی اضافه کرد: مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه تبریز از سال 1380 فعالیت خود را به صورت رسمی در استان آغاز کرده و در این مدت با همکاری جمع کثیری از دانشجویان و اساتید دانشگاه ها در زمینه های متعدد از جمله انتخابات و غیره اقدام به نظرسنجی و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی متعددی کرده و توانسته نتایج نظرسنجی با دقت بسیار بالا ارائه داده و در کشور جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند.

کنعانی با بیان اینکه با بخش‌های مختلف شهرداری تبریز همکاری داریم، گفت: این زمینه وجود دارد تا با اداره کل امور اجتماعی و سلامت شهرداری نیز همکاری نزدیک داشته باشیم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :