طرح پایش سلامت کارکنان سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی اجرا میشود

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۸ کد : ۶۵۶۲۶ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۲۱۲
معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، گفت: طرح پایش دوره‌ای سلامت و بهداشت کارکنان سازمان به منظور حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و بهبود عملکرد آنان اجرا می‌شود.
طرح پایش سلامت کارکنان سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی اجرا میشود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، اکبر شوقی، افزود: سلامت روحی و جسمی کارکنان سازمان، اولویت اصلی ما بوده و در این راستا تا پایان سال، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی و سلامت محور در راستای ارتقای سلامت همکاران در دستور کار قرار دارد.

وی از آغاز طرح پایش سلامت همکاران خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح کلیه کارکنان سازمان با حضور در مرکز پزشکی جهاددانشگاهی، آزمایشات چکاپ را انجام داده و بعد از دریافت جواب آزمایشات خود، می توانند با مراجعه به کارشناس رژیم غذایی نسبت به مشاوره غذایی اقدام کنند.

وی افزود: همچنین کارکنان سازمان در صورت تمایل می توانند از خدمات رواشناسی مرکز پزشکی نیز استفاده نمایند.

شوقی با بیان اینکه این طرح از 28 آبان ماه سالجاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: همکاران تا 28 دی‌ماه فرصت دارند با حضور در مرکز پزشکی سازمان از خدمات پایش سلامت استفاده نمایند.

وی همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های مختلف ورزشی و سلامت محور در راستای ارتقای سلامت جسمی و روی همکاران تا پایان سال خبر داد و گفت: اطلاع رسانی‌های مربوط به این برنامه ها نیز به زودی انجام می‌شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :