توسط سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

کارگاه‌های آموزشی «مبانی کارآفرینی» و «اصول متقاعدسازی» برگزار می‌شود

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۹ کد : ۶۵۶۴۹ تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۹۳
معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری دو کارگاه‌ آموزشی «مبانی کارآفرینی» و «اصول متقاعدسازی» خبر داد.
کارگاه‌های آموزشی «مبانی کارآفرینی» و «اصول متقاعدسازی» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجانشرقی، توحید لطفی، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: کارگاه آموزشی اصول متقاعد سازی روز شنبه 18 آذرماه از ساعت 13 الی 15 با حضور دکتر فرزاد حاجی غفوری، مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار برگزار خواهد شد.

وی روانشناسی متقاعدسازی، ارتباطات کلامی و غیر کلامی، تاثیر گذاری اولیه بر مخاطب، تفاوتهای ارتباط با زنان و مردان و شیوه های کاربردی در متقاعد سازی را از سرفصل های کارگاه ذکر کرد.

لطفی ادامه داد: همچنین کارگاه آموزشی مبانی کارآفرینی نیز روز پنجشنبه 23 آذرماه با حضور دکتر محمود کاتبی پور، مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار و کارآفرینی برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی واقع در آبرسان-  بالاتر از بیمارستان شمس، نرسیده به چهاراه عباسی، خیابان دوکمال مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن 33590263-041 تماس حاصل نمایند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :