بررسی زمینه‌های همکاری‌ مشترک میان شرکت کارخانجات سیمان صوفیان و سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۴ کد : ۶۶۴۰۱ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۳۶
با برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونان و مدیران شرکت کارخانجات سیمان صوفیان و سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، زمینه‌های همکاری فیمابین بررسی شد.
بررسی زمینه‌های همکاری‌ مشترک میان شرکت کارخانجات سیمان صوفیان و سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مهندس توحید لطفی، معاون پژوهش و فناوری این سازمان در این جلسه به معرفی ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان در زمینه‌های مختلف از جمله توانایی ایجاد و راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و هیبریدی(بادی-خورشیدی) و توانمندی‌های موجود در مراکز پزشکی سازمان جهاددانشگاهی استان از جمله طب کار، آزمایشگاه تشخیص طبی، درمان ناباروری و غیره پرداخت.

دکتر ابراهیم ایران نژاد، سرپرست پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی نیز به معرفی گروه‌های پژوهشی موجود در این پژوهشکده و معرفی توانمندی ها و شبکه برنامه های گروه های پژوهشی مدیریت توسعه(بهره وری منابع انسانی)، گروه جامعه شناسی توسعه (مشارکت و الگوهای بومی مدیریت مشارکتی) ، گروه برنامه ریزی منطقه ای (برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی)، گروه مهندسی تکنولوژی در زمینه فناورهای نوین، هوش مصنوعی و مرکز خدمات تخصصیGIS&RS و استفاده از این پتانسیل ها و بسترهای همکاری با کارخانجات سیمان صوفیان پرداخت.

وی گفت: در سایر بخش‌های جهاددانشگاهی از جمله معاونت فرهنگی ظرفیت‌های مهمی همچون مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، خبرگزاری ایسنا و ... موجود بوده و می‌تواند کارخانجات سیمان صوفیان را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

معاونان و مدیران شرکت کارخانجات سیمان صوفیان نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود، خواستار برگزاری جلسات تخصصی بیشتر با بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی استان شدند.

در این نشست مقرر شد مقدمات استفاده کارخانجات سیمان صوفیان از نیروگاه‌های خورشیدی ساخت جهادگران دانشگاهی استان فراهم شده و در زمینه طب کار نیز همکاری‌هایی آغاز شود. همچنین از پژوهشگران موجود در پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی و مرکز افکارسنجی دانشجویان(ایسپا) در جهت ارائه الگوی بهره وری  و مدیریت مشارکت توسط این کارخانه استفاده شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۲ )

نظر شما :