بازدید فرماندار تبریز از سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۴ کد : ۶۷۱۵۹ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۸۵
فرماندار شهرستان تبریز با حضور در سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با رئیس و معاونین سازمان دیدار و گفت‌وگو کرده و سپس از برخی بخش‌های سازمان از جمله خبرگزاری ایسنا و مرکز درمان ناباروری بازدید کرد.
بازدید فرماندار تبریز از سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، یونس فاتح در این بازدید با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از نهادهای برآمده از متن انقلاب اسلامی است، گفت: حضورم در جهاددانشگاهی عرض خسته نباشید و خدا قوت به جهادگران دانشگاهی بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی این نهاد، تاکید کرد:‌ جهاددانشگاهی از جمله سازمانهای برآمده از انقلاب و تاثیرگذار است.

فاتح همچنین به فعالیت خبرگزاری ایسنا در آذربایجان شرقی اشاره کرد، گفت: این خبرگزاری با اتکا به نیروهای دانشگاهی و جهادی توانسته است فعالیت قابل قبولی در عرصه رسانه از خود نشان دهد.

وی همچنین به اشاره به فرارسیدن سالروز درگذشت زنده یاد کاظمی آشتیانی  گفت: دکتر کاظمی آشتیانی را الگوی زندگی ما بوده و  امثال زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی مرتبه علمی کشور را در مجامع بین‌المللی ارتقا بخشیدند.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار نیز گزارشی از فعالیت های این نهاد انقلابی در بخش های مختلف ارائه کرد.

فرماندار تبریز همچنین در پایان با حضور در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرده و با برقراری تماس تلفنی با مسئولان و مراجع ذیربط پیگیر رفع مشکلات این مجموعه شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :