نشست مشترک معاونان فرهنگی دانشگاه هنر اسلامی و جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۵ کد : ۶۷۱۶۲ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۱۶۱
با هدف بررسی زمینه‌های همکاریهای مشترک فرهنگی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، نشست مشترک معاونان فرهنگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
نشست مشترک معاونان فرهنگی دانشگاه هنر اسلامی و جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر علی اصغر مولایی، معاون فرهنگی دانشگاه هنر اسلامی  تبریز در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه هنر اسلامی علیرغم بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی، علمی و ... متاسفانه کمتر در جامعه شناخته شده است و در گذشته بیشتر فعالیت‌های این دانشگاه در محدوده دانشگاه انجام گرفته و کمتر جریان سازی شده است.

 وی با بیان اینکه ورود و حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه هنر به واسطه داشتن ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای و فرهنگی می‌تواند در معرفی توانمندی‌های مختلف دانشاه هنر اثر گذار باشد.

مولایی، ضمن اعلام آمادگی کامل برای همکاری با بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی از جمله معاونت فرهنگی برای اجرای مشترک برنامه‌های فرهنگی بویژه برناهه‌های فرهنگی در راستای جها تبیین اظهار کرد: در تلاش هستیم در جهت توانمندسازی فرهنگی و افزایش سطح مهارت‌های اجتماعی دانشجویان بر مبنای آموزه‌های اسلامی و و نهادینه سازی ارزش‌های اصیل فرهنگ دینی و ملی در ابعاد مختلف در محیط دانشگاه حرکت کنیم و امیدورایم جهاد دانشگاهی با داشتن مراکز مختلف فرهنگی و سابقه درخشان در زمینه‌های مختلف ما را در رسیدن به این اهداف یاری رساند.

خسرو کنعانی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاه آذربایجان‌شرقی، ضمن معرفی بخش‌های مختلف معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آمادگی کامل مجموعه فرهنگی جهاددانشگاهی استان را برای همکاری در برنامه‌های مختلف دانشگاه اعلام کرد و افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود برای معرفی ظرفیت‌های دانشگاه و پوشش رویدادهای علمی  و فرهنگی دانشگاه استفاده کرده و برای تحقق اهداف دانشگاه حرکت خواهد کرد.

وی افزود : در سالهای گذشته علیرغم تلاش جهاد دانشگاهی برای حضور در محیط دانشگاه هنر اسلامی تبریز متاسفانه این امر محقق نشده بود ولی حالا با استقرار مدیریت جدید در دانشگاه و سازمان جهاد دانشگاهی با راه اندازی دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه هنر این امر مهم محقق شده و همکاریهای مشترک فرهنگی می‌تواند در راستای اهداف طرفین شکل عملیاتی به خود بگیرد.

کنعانی همچنین با اشاره به فعالیت سازمان دانشجویان در جهاددانشگاهی گفت: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی بستر بسیار مناسبی برای حضور دانشجویان دانشگاه هنر برای فعالیت در زمینه های مختلف از جمله مناظرات دانشجویی و کانون‌های مختلف فرهنگی و ادبی و غیره می باشد.

در این جلسه ضمن بررسی ابعاد مختلف همکاری در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی و آموزشی مقرر شد دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه هنر برای این منظور ارتباط نزدیکی با حوزه فرهنگی دانشگاه داشته و نسبت به برگزاری برنامه های مشترک در دانشگاه برنامه ریزی و اقدام نمایند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :