پیام تبریک رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی به استاندار جدید

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰ کد : ۶۷۸۵۱ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۳۴
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، در پیامی انتخاب دکتر مالک رحمتی را به سمت استاندار جدید آذربایجان‌شرقی تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی به استاندار جدید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، متن پیام علی اصغر فاتحی‌فر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار محترم آذربایجان شرقی

 با سلام و تحیات

 انتصاب بجا و شایسته‌ی حضرتعالی را به سمت استاندار آذربایجان ‌شرقی و نماینده‌ی ارشد دولت انقلابی دراستان، که بیانگر تعهد، تخصص و روحیه‌ی جهادی جنابعالی درعرصه‌ی خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

 بی‌شک انتصاب فردی برخوردار از روحیه و انرژی جوانی، تحصیلات عالیه و تجارب مدیریت‌های ملی به ویژه در حوزه اقتصادی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، نوید بخش توسعه و تسریع پیشرفت استان آذربایجان شرقی و رضایتمندی مردم غیور و انقلابی این استان در روزهای آتی خواهد بود.

 اینجانب به‌عنوان خادم کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد انقلابی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی استاندار فقید، سردار مرحوم، رضوی خرم که تا آخرین لحظه‌ی عمر شریف خویش از هیچ تلاشی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف استان کوتاهی نکرد، برای شما برادر عزیز در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌نمایم.

سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی به عنوان یک نهاد علمی برآمده از بطن انقلاب اسلامی آمادگی آن را دارد تا تمام همت و توان خود را در راه رشد و بالندگی علمی، فرهنگی و آموزشی استان به کار ببندد و اطمینان داریم، آذربایجان شرقی با درایت حضرتعالی و همت و تلاش همه هم استانی‌های عزیز، با شتاب هرچه بیشتر به سمت پیشرفت و تعالی حرکت خواهد کرد.

سلامت و سعادت حضرتعالی و کلیه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۲ )

نظر شما :