انتصاب رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به عنوان عضو هیئت اندیشه ورز ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۲ کد : ۶۷۹۴۴ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۸۷
از سوی رجبعلی برزویی دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی به عنوان عضو هیئت اندیشه ورز ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان آذربایجان شرقی منصوب شد.
انتصاب رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به عنوان عضو هیئت اندیشه ورز ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، متن حکم  دبیر ستاد علم و فناوری خطاب به علی اصغر فاتحی فر به این شرح است:

با صلوات بر محمد و آل محمد و صل الله علیه و آل و سلم، شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه علم و فرهنگ کشور در نظر دارد با توجه به تنوع مسائل و ویژگی‌های استان‌های مختلف از حداکثر ظرفیت نخبگانی و تصمیم سازی کشور بهره مند گردد.
در همین راستا ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام به ایجاد " هیات های اندیشه ورز استانی" با هدف تمرکززدایی حکمرانی در حوزه های علم، آموزش عالی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه مادر هر استان نموده است.

با عنایت به آیین نامه مربوطه و مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به مدت 4 سال به عنوان عضو هیات اندیشه ورز ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان آذربایجان شرقی منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود با بهره‌گیری لازم از توانمندی هایتان و حضور فعال در جلسات هیات و انجام امور محوله، در وهله اول برای استان متبوع و در نهایت برای ارتقای جایگاه علم و فناوری کشور نقش موثری ایفا نمایید.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :