رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده ادامه راه امام راحل و شهدا است

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۶ کد : ۶۸۴۹۵ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۲۳
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد مردم همچنان راه امام راحل و شهدا را ادامه می‌دهند.
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده ادامه راه امام راحل و شهدا است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، علی اصغر فاتحی فر در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این‌که حماسه ۲۲ بهمن و انقلاب اسلامی، نقطه‌ای طلایی در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: ۴۵ سال از تغییر حکومت ایران به سمت مردم سالاری دینی می‌گذرد و عزیزان بسیاری در این راه در خون غلتیدند و به برکت همین شهدای گرانقدر است که امروز شاهد جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب هستیم.

وی افزود: قطعا حضور پرشور و وحدت آفرین مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال معنایی متفاوت از سال‌های قبل دارد و در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی که علیه کشورمان وجود دارد، حضور پرشور مردم می‌تواند مشتی محکم بر دهان دشمنان باشد.

وی ادامه داد: مثل همیشه که مردم ایران اسلامی و به خصوص خطه آذربایجان با حضور خود در میدان، آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری را زنده نگه می‌دارند، امروز نیز در برابر هجمه‌های فراوان علیه کشورمان با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کردند که همچنان راه امامین انقلاب و شهدا ادامه دارد.

فاتحی فر گفت: این مشارکت و حضور در میدان مردم عزیز در ادامه در پای صندوق‌های رای انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز تجلی خواهد یافت و با مشارکت حداکثری، باز هم مشت‌های خود را بر دهان بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی خواهیم کوبید.

انتهای پیام

text to speech icon

نظر شما :