توسعه زمینه‌های همکاری میان جهاد دانشگاهی و اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۸ کد : ۶۸۵۷۰ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۰۴
با برگزاری جلسه‌ای با حضور علی‌اصغر فاتحی‌فر، رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی و سرهنگ لطفی، مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، قرارداد همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی امضا شد.
توسعه زمینه‌های همکاری میان جهاد دانشگاهی و اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی در این جلسه با اشاره به فرارسیدن میلاد امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و روز جانباز گفت: امنیت جامعه مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و امروز به برکت حضور نیروهای مسلح  ایران اسلامی از امنیت و اقتدار لازم برخوردار است.

وی به فعالیت سازمان جهاددانشگاهی استان در بخش‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی، پزشکی و آموزشی اشاره و اظهار کرد: مرکز پزشکی و آزمایشگاه تشخیص طبی، مرکز درمان ناباروری، طب کار، طب پیشگیری، آزمایشگاه ژنتیک، مرکز انرژی‌های تجدید پذیر، پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، مرکز افکار سنجی (ایسپا) و ...  از جمله مراکز سازمان جهاددانشگاهی استان هستند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با زیست‌بوم کشور‌ توسط این سازمان خبر داد و تصریح کرد: معاونت آموزشی در هفت کارگروه و در پنج مرکز و در شهرستان‌های مرند و میانه، دوره های مختلف آموزشی را ارائه می‌دهد و در این راستا نیز در تبریز علاوه بر دانشگاه‌های تبریز و هنر اسلامی، امیدواریم تا پایان سال در دانشگاه صنعتی نیز دفتر جهاد دانشگاهی را تاسیس کنیم.

فاتحی فر افزود: حدود ۴۵ درصد مراکز درمان ناباروری در سطح کشور متعلق به جهاددانشگاهی است که در راستای تلاش‌های بی‌وقفه مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی پی ریزی شده اند.

وی تاکید کرد: جهاددانشگاهی در کشور در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و در صورت نیاز می‌توانیم ارتباط ارگان‌های استانی را به سایر واحدهای جهاد دانشگاهی در سطح کشور نیز ارتباط دهیم، همانطور که اخیرا جهاددانشگاهی خواجه نصیر و علم و صنعت را  با سازمان قطار شهری تبریز به صورت وبینار ارتباط دادیم.

سرهنگ لطفی، مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان نیز در این جلسه به توانمندی‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و خواستار انعقاد قراردادی با مراکز پزشکی جهاددانشگاهی شد تا خانواده نیروهای مسلح بتوانند از خدمات این سازمان در حوزه های پزشکی و درمان ناباروری استفاده کنند.

در این جلسه که معاونان دو ارگان نیز حضور داشتند، زمینه‌های همکاری مشترک بررسی شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :