مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برگزار شد

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۷ کد : ۶۸۸۱۹ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۹۳
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، از برگزاری مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های استان خبر داد.
مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، خسرو کنعانی، افزود: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان و مراکز آموزش عالی استان از ۲۳ بهمن در محل سینمای جهاد دانشگاهی در دانشگاه تبریز برگزار شد و دو تیم هدف از دانشگاه پیام نور تبریز و تیم شهید آیت از دانشگاه تبریز به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های کشور از جمله برنامه‌های فاخر فرهنگی جهاد دانشگاهی است که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف توسعه فرهنگ گفت‌وگو، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، تقویت انگیزه‌های ارتقای دانش و آگاهی در میان دانشجویان و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند در بین دانشجویان در محیط های دانشگاهی برگزار می‌شود.

کنعانی بیان کرد: در این مرحله از مسابقات در استان که با حضور ۲۲ تیم از دانشگاه‌های علمی کاربردی شبستر، دانشگاه پیام نور استان و پیام نور تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، آزاد اسلامی بناب، آزاد اسلامی اسکو، آزاد اسلامی میانه و دانشگاه تبریز از تاریخ ۲۳ بهمن لغایت ۳۰ بهمن برگزار شد. تیم‌های شرکت کننده در مرحله مقدماتی و مرحله نیمه نهایی با همدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: ۲ تیم هدف از دانشگاه پیام نور تبریز و تیم شهید آیت از دانشگاه تبریز به مرحله فینال مسابقات راه یافتند و ۲ تیم کاتوزیان و سیمرغ از دانشگاه آزاد اسکو و دانشگاه آزاد بناب به عنوان تیم‌های سوم و چهارم مسابقات معرفی شدند.

وی یادآور شد: مرحله فینال این رویداد دانشجویی با حضور مسئولین دانشگاه‌های استان و هم چنین مسئولین استانی با موضوع «نگاه به شرق بدون تعامل با غرب به شکست می‌انجامد» بین تیم‌های هدف به عنوان مخالف گزاره و تیم شهید آیت به عنوان موافق گزاره برگزار می‌شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :