رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی:

هیچ سازمان بدون توجه به نیروی انسانی رشد و توسعه نمی‌یابد

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۲ کد : ۶۹۴۱۱ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۵۳
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، بر اهمیت و نقش نیروی انسانی در سازمان تاکید کرد و گفت: هیچ سازمان و ارگانی بدون توجه به نیروی انسانی رشد و توسعه نمی‌یابد و در این راستا توجه به نخبگان و جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد.
هیچ سازمان بدون توجه به نیروی انسانی رشد و توسعه نمی‌یابد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، علی اصغر فاتحی فر،  در جلسه شورای مدیران سازمان افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف جهاددانشگاهی استان، بهبود شرایط نیروی انسانی این سازمان از نظر  معیشتی، سلامتی و روانی است چرا که حتی اگر بهترین تجهیزات و امکانات را داشته باشیم اما به توسعه نیروی انسانی فکر نکنیم، همچنان درجا خواهیم زد.

وی با بیان اینکه با همت و تلاش همکاران به اهداف و برنامه‌های تعیین شده برای سال ۱۴۰۲ دست یافته‌ایم، افزود: رئیس و معاونان نقش تسهیل کننده دارند و امیدواریم در سال آینده با همکاری و هم‌افزایی همه مدیران شاهد بهبود عملکرد بخش‌های مختلف سازمان نسبت به گذشته، بهبود کیفیت خدمت رسانی به مراجعان و افزایش درآمد ها باشیم.

فاتحی فر،  از زمینه‌سازی برای اجرای فوق برنامه‌ها و ورزش و ارتقای سلامت همکاران خبر داد و گفت:  ما در صدد ایجاد زمینه‌ای آرام و سالم از نظر روانی برای فعالیت همکاران خود هستیم و در این راستا‌ نیز در صورت تمایل همکاران، زمانی برای ورزش همگانی در طول هفته در نظر گرفته خواهد شد. همچنین مشاوره روانشناسی نیز برای همکاران فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: امسال به همت جهادگران عزیز و عنایت خداوند متعال، بودجه پیش بینی شده اغلب مراکز زیرمجموعه جهاددانشگاهی استان تحقق یافت و امیدواریم در سال آینده با تلاش بیشتر همکاران بیش از این به سمت درآمدزایی حرکت کنیم.

وی همچنین از حضور پرشور همکاران این سازمان در انتخابات قدردانی کرد و گفت: بخش‌‌های مختلف سازمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کردند که در این راستا خبرگزاری ایسنا با برگزاری میزگردها و نشست با کاندیداها نقش بسیار موثری در گرم کردن تنور انتخابات در استان داشت.

وی اظهار امیدواری کرد، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز خیر و برکت در سال جدید باشد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :