رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

پیشرفت سازمان در گرو مشارکت و تلاش تمامی ‌همکاران است

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۲ کد : ۶۹۹۳۰ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۲۳۶
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیشرفت سازمان، تمامی همکاران باید پای کار باشند و با همدلی، مشارکت و تلاش، این مجموعه را به اهداف خود برسانیم.
پیشرفت سازمان در گرو مشارکت و تلاش تمامی ‌همکاران است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، علی اصغر فاتحی‌فر در دیدار نوروزی همکاران سازمان جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادهاند و ما نیز به سهم خود در مجموعه جهاددانشگاهی استان باید در راستای تحقق این امر سهیم باشیم و تمامی همکاران باید در پیشرفت و موفقیت سازمان مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما اینست که همکاران در آرامش بوده و حال خوشی داشته باشند، گفت: هر چند مادیات می‌تواند تا حدودی حال انسان را خوب کند ولی عامل اصلی حال خوش فقط پول نیست و برای داشتن حال خوب باید به سهم خود در محیط کار با اخلاق مداری، همدلی و آرامش و دوری از احساسات ناخوشایندی چون کینه توزی و حسد ورزی شرایط زندگی را بهتر کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد؛ در سال جدید حال تمامی همکاران خوش باشد و با همدلی و همکاری بیشتر از گذشته در مسیر تعیین شده برای جهاددانشگاهی استان موفق باشیم و همگی به سمت منافع جمعی و منافع سازمانی حرکت کنیم همانطور که طی سال گذشته با همت و تلاش همکاران به اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده دست یافتیم.

فاتحی‌فر با اشاره به برخی از برنامه ریزی‌های انجام شده برای سال جدید گفت: علاوه از حوزه‌های درمان و آموزش که منابع اصلی درآمدی برای این سازمان هستند، تلاش داریم در حوزه فناوری نیز درآمدهای خود را افزایش دهیم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اهمیت نقد منصفانه گفت: ما از تبادل نظرات، نقد منصفانه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای بهبود وضعیت سازمان استقبال می‌کنیم.

وی از همکاران خواست در این شب‌های عزیز ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، شهدا را فراموش نکنند چرا که امنیت و آسایشی که اکنون داریم با خون همین شهدا به دست آمده است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :