حضور پرشور جهادگران دانشگاهی آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی روز قدس

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۸ کد : ۶۹۹۹۷ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۲۷۹
جهادگران دانشگاهی همپای اقشار مختلف مردم به صورت پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کردند.
حضور پرشور جهادگران دانشگاهی آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان، جهادگران دانشگاهی با سردادن شعارهای"مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل"، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خواستار پایان دادن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده و همچنین حمله اشغالگران به کنسولگری کشورمان در سوریه را محکوم کردند.

 

 رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این‌که مردم مظلوم فلسطین از سال‌های گذشته، متحمل وحشتناک‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی هستند، گفت: اکنون صدای مظلومیت فلسطین به کل دنیا رسیده که نمود آن نیز راهپیمایی‌های حمایتی مردم در کشورهای مختلف است.

 

علی اصغر فاتحی‌فر با اشاره به حضور پرشور مردم روزه دار در آغازین دقایق راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امروز مسئله فلسطین دیگر فقط مسئله جهان اسلام نیست بلکه کل دنیا در کنار مردم این سرزمین هستند.

 

وی افزود: روز قدس که توسط امام راحل نامگذاری شده است، فرصتی برای زنده نگه داشتن مسئله فلسطین و پشتیبانی تمامی اقشار مردمی از برادران و خواهران مظلوم خود است و این روز یک دلگرمی برای مردم فلسطین محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: اهمیت این روز امسال با توجه به جنایت‌های وحشتناک رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان مظلوم غزه و همچنین اقدام تروریستی علیه کنسولگری ایران در سوریه بیش از گذشته است.

 

فاتحی‌فر گفت: غزه، نقطه تقابل حق و باطل و مظلوم و ظالم است و قطعا پیروزی نهایی همان طور که تاریخ نشان داده است، جبهه حق خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: قطعا جمهوری اسلامی پاسخ محکمی به گستاخی صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران خواهد داد و رژیم اشغالگر از این اقدام خود پشیمان خواهد شد.

 

انتهای پیام

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :