تجلیل از مدرسان و اساتید مراکز آموزش جهاددانشگاهی در میانه و مرند

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۰ کد : ۷۱۵۲۷ آموزشی
تعداد بازدید:۱۰۶
از مدرسان و اساتید مراکز آموزش جهاددانشگاهی در شهرستان‌های میانه و مرند در استان آذربایجان‌شرقی تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از مدرسان و اساتید مراکز آموزش جهاددانشگاهی در میانه و مرند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، طی آیین‌های جداگانه ای، با حضور معاونان و مدیران مراکز آموزشی این سازمان، از مدرسان و اساتید دوره‌های آموزشی مراکز آموزش میانه و مرند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

همچنین جلسه شورای مدیران معاونت آموزشی سازمان در مرکز آموزش میانه برگزار شد.

خسرو کنعانی، معاون فرهنگی سازمان نیز در این برنامه با اشاره به جایگاه معلم در توسعه پایدار کشور گفت: کشورهای توسعه یافته یک وجه مشترک بسیار قوی دارند و آن جایگاه نظام آموزشی و نقش معلمان توانمند در این نظام آموزشی است که آنها را در مقایسه با برخی از کشورهای دیگر متمایز کرده است. 

وی همچنین با اشاره به تنوع فعالیت‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، پزشکی و درمانی و رسانه ای در جهادانشگاهی افزود: متاسفانه در شهرستان‌ها جهاددانشگاهی صرفا بر رویکردهای آموزشی متمرکز شده که یکی از آسیب‌های این نهاد در آموزش شهرستان‌ها، همین تمرکز بوده که سعی می‌کنیم همگام با آموزش، رویکردها و رسالت‌های فرهنگی این نهاد را در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در شهرستان‌ها به مخاطبانمان از جمله مدرسان و فراگیران مختلف آموزشی تبیین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین شاخص‌های فرهنگ سازمانی، اعطای هویت سازمانی به اعضا هست، اظهار کرد: متاسفانه ما در جهاددانشگاهی در این راستا خیلی موفق نبودیم و نتوانستیم هویت جهادی به مدرس و فراگیران خودمان بدهیم که در بیرون از جهاد بر این هویت تاکید و خودشان را با این هویت معرفی نمایند. لذا لازم است برنامه‌های راهبردی فرهنگی زیادی در این راستا تعریف و در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی پیاده کنیم.

 کنعانی ادامه داد: در این راستا معاونت فرهنگی با همکاری معاونت آموزشی اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی ضمن خدمت برای مدرسان کرده است که تلاش می‌کنیم این کارگاه‌ها را در شهرستان‌ها نیز اجرا کنیم .

وی همچنین از مدرسان مراکز آموزشی خواست تا در برنامه‌های مختلف حوزه معاونت فرهنگی از جمله مطالعات اجتماعی، افکارسنجی و فعالیت‌های رسانه ای ایسنا و ایکنا همکاری کنند.

انتهای پیام

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :