دیدار رئیس و معاونان سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با خانواده شهید اسماعیل زاده

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰ کد : ۷۴۲۸۷ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۱۲۹
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، رئیس و معاونان سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با خانواده شهید یعقوب اسماعیل زاده از شهدای ۲۷ دی ماه بمباران کارگاه فنی دانشگاه تبریز دیدار کردند.
دیدار رئیس و معاونان سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با خانواده شهید اسماعیل زاده

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در این دیدار با آرزوی صحت و سلامتی برای پدر و مادر این شهید گرانقدر، تاکید کرد: همه ما امروز وظیفه داریم زندگی و مجاهدت‌های شهدای عزیز ایران اسلامی را همیشه تبیین کنیم. 

وی افزود: امیدواریم به برکت خون پاک شهدای ایران اسلامی، عاقبت به خیر شویم. 

مادر شهید یعقوب اسماعیل زاده نیز اظهار کرد: یعقوب، دانشجوی دانشگاه بود و قرار بود چند روز بعد امتحان بدهد اما از قضای روزگار شهید شد. 

وی افزود: دخترش هفت سال داشت، همیشه او را به مدرسه می‌رساند و سپس به دانشگاه می‌رفت. 

فاتحی‌فر ادامه داد: همچنان یعقوب برایم‌ خاطره است و خاطراتش در ذهنم مانده است. پسر خیلی زبر و زرنگی بود و در بین فامیل و آشنایان پسر دردانه‌ای بود. 

شهید «یعقوب اسماعیل‌زاده» در 31 فروردین 1344 در تبریز متولد شد. وی که در دوران دفاع مقدس در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل بود بر اثر بمباران دانشکده فنی دانشگاه تبریز که مدیریت آن بر عهده جهاددانشگاهی بود، در 27 دی‌ماه 1365 در فضایی علمی به مقام شهادت رسید تا الگویی باشد برای سایر دانشجویانی که در جست‌وجوی حقیقت همواره هوشیار هستند.

انتهای پیام 
 

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :