مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی معرفی شد

۱۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۳ کد : ۷۶۱۴۸ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۱۱۷
سعید مبیّن شهیر، دانشجوی دکتری جامعه شناسی دانشگاه تبریز، به عنوان مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی معرفی شد.
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی معرفی شد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، در جلسه ای با حضور دکتر فرید زاده، رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کشور، معاون دانشجویی سازمان و معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی که بصورت برخط برگزار شد، ضمن معرفی مدیر اجرایی سازمان، برنامه سازمان در استان آذربایجان شرقی تشریح شد.

دکتر فرید زاده در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات و برنامه های فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: در کنار اجرای برنامه های هماهنگ از جمله مسابقات مناظرات دانشجویی، اردوهای مرزپرگهر و فن و فرهنگ، سازمان به دنبال توسعه کیفی برنامه های خود در سراسر کشور است و در صورتی که سازمان دانشجویان در واحدها و سازمان‌های جهاددانشگاهی بتواند برنامه هایی را به صورت خلاقانه اجرا نمایند و این برنامه ها قابلیت اجرا در سراسر کشور باشد از این برنامه ها حمایت می کند. 
در ادامه جلسه کنعانی معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به محدودیتهای اعتباری در سازمان اظهار کرد: با توجه به اینکه در حوزه معاونت فرهنگی سازمان محدودیت منابع استانی و مالی داریم، امورات سازمان توسط معاونت فرهنگی انجام می گرفت و در سالهای گذشته به دلیل همه گیری کرونا کانونهای دانشجویی سازمان غیرفعال شده بود که با آغاز بکار مدیریت جدید جهاددانشگاهی در دو سال گذشته تلاش کردیم با فعال کردن کانونهای فیلم و عکس ، فلسفه و هنر و و ارتباط با دانشجویان دانشگاههای استان، سازمان دانشجویان را فعال کنیم و امروز با معرفی مدیر اجرایی سازمان در استان که از دانشجویان نخبه و فعال فرهنگی دانشگاه تبریز هستند، امیدواریم بیش از پیش فعالیتهای سازمان در استان توسعه یابد.
کنعانی افزود: تلاش داریم تمام برنامه های فرهنگی سازمان دانشجویان را  با همکاری مدیریت های فرهنگی دانشگاه‌ ها اجرا کنیم و در این راستا ارتباط بسیار خوبی با مدیریت فرهنگی و اجتماعی و بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز داریم و اکثر برنامه های فرهنگی سازمان را با همکاری آنها در دانشگاه تبریز اجرا می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد دفاتر جهاددانشگاهی در دانشگاههای صنعتی سهند و هنر اسلامی تبریز اظهار امیدواری کرد: این دفاتر با رویکرد آموزشی و فرهنگی در این دانشگاهها ایجاد شده و تلاش داریم با سایر دانشگاههای بزرگ استان نیز ارتباط و تعامل مثبت برقرار کنیم تا بتوانیم برنامه های فرهنگی و دانشجویی رابا محوریت دانشجویان دانشگاههای استان برگزار کنیم . 
در ادامه جلسه آقای مبین شهیر به ارائه برنامه های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: تمام تلاش ما در سازمان این است که برنامه های خلاقانه با محوریت خود دانشجویان برگزار کنیم و کارها را به خود آنها بسپاریم. نقش سازمان دانشجویان، کمک به برگزاری یک برنامه است و در محتوای برنامه ها دخالتی نمی کنیم. رویکردی که در پیش می گیریم، دانشجو محور بودن و اصل تعامل و گفت و گو خود دانشجویان در وهله اول و دانشجویان با بیرون دانشگاه در وهله دوم است. بر اساس تجربه های گذشته در مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز و سایر حوزه های اجتماعی در سطح کشوری، باید به شکلی دوستانه، با همفکری، خلاقیت و اعتماد به هم کارهای دانشجویی را پیش ببریم، بروکراسی را کمتر کنیم و از نوآوری ها با آغوش باز حمایت کنیم.

گفتنی است آقای سعید مبین شهیر دانشجوی دکتری جامعه شناسی و از دانشجویان نخبه و استعداد درخشان در سه مقطع تحصیلی دانشگاه تبریز است که در دوران تحصیلی، علاوه بر کسب ۸ رتبه کشوری و برگزیدگی در بورسیه خارجی، همکاری نزدیکی با بخشهای مختلف دانشگاه تبریز و اجرای برنامه های مختلف داشته اند. تالیف چند جلد کتاب علمی در موضوعات مختلف، ارائه سه نظریه، انجام طرح های پژوهشی متعدد و نوآوری در علوم اجتماعی بخشی از فعالیت مدیر جدید سازمان دانشجویان استان آذربایجان شرقی است.

text to speech icon

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی


( ۱ )

نظر شما :