فعالیت‌های جهاددانشگاهی قابل تحسین است

۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۶ کد : ۹۷۵۰ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۷۷۳
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف، گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی قابل تحسین و تقدیر است.
فعالیت‌های جهاددانشگاهی قابل تحسین است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف، گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی قابل تحسین و تقدیر است.
 
وی، با تاکید بر این‌که فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف به ویژه رشته‌های مورد نیاز جامعه قابل تحسین است، اظهار کرد: این نهاد در حوزه مهارت‌افزایی نیز فعال بوده و این نوع فعالیت‌ها بسیار اهمیت دارد؛ چرا که موفقیت تنها با درس خواندن، بدون تجربه و مهارت لازم کسب نمی‌شود.
 
وی با بیان این‌که نهادهایی چون جهاد دانشگاهی علاوه بر تقویت بنیه علمی جوانان در رشته مربوطه به تقویت بنیه عملی و مهارت‌افزایی نیز می‌پردازد، افزود: دولت و مسئولان نیز در این رابطه وظیفه دارند که از نیروهای فعال و استعدادهای توانمند و درخشان جامعه استفاده کرده و حداکثر بهره را ببرند.
 
امام جمعه مراغه در خاتمه با تاکید بر اهمیت آموزش‌های عملی و کاربردی در جامعه، خاطرنشان کرد: برای مسئولان این نهاد مقدس و جوانان پرشور جامعه آرزوی موفقیت روز افزون دارم.
 
بر اساس این گزارش، مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با ایشان با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی فرمودند: «مراجعه به جوان‌هایی که اهل ابتکار هستند از طرف دستگاه‌های دولتی جوانی مانند جهاد دانشگاهی زیاد شده است؛ دستگاه‌های خوبی که توانایی‌های زیادی دارند. این‌ها همواره منتظرند کسی به آنها مراجعه کنند و از این‌ها کار بخواهند. خیلی به ما شکایت می‌کردند که دستگاه‌های دولتی از ما کار نمی‌خواهند و کاری که ما تولید کردیم را از ما نمی‌خرند اما به حمدالله دل بریدن از بیگانگان باعث شده به این دستگاه‌ها مراجعه شود و یک جوشش درونی در کشور به وجود آمده است.»

text to speech icon

کلید واژه ها: آیت الله پورمحمدی مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه جهاددانشگاهی


نظر شما :