بازدید نائب رئیس مجلس شرای اسلامی از زون انرژی نمایشگاه نوآوری و فناوری

۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۶ کد : ۱۲۸۶۶ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۶۳۴
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در جریان فعالیت های این زون قرار گرفت.
بازدید نائب رئیس مجلس شرای اسلامی از زون انرژی نمایشگاه نوآوری و فناوری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلالمی 17 آبان ماه ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در جریان فعالیت های این زون قرار گرفت.    

وی در این بازدید اظهار کرد: برای ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و به نتیجه رساندن شعارهای اوایل انقلاب باید راه را عوض کرده و به جوانان بها دهیم، به غیر از این، راهکار دیگری وجود ندارد، با آن نگاه، تفکر و روش‌های گذشته نمی‌توان برای برون رفت از گرفتاری‌های کنونی کشور راهکار پیدا کرد.

پزشکیان در این بازدید پای صحبت های فناوران نشست و توضیحاتی را در خصوص حمایت های دولت از شرکت های دانش بنیان و ضرورت ورود جدی فناوران به بخش های تولید ارائه کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو همچنین با حضور در غرفه مرکز فناوری انرژی های تجدیدپذیر جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در تبریز برگزار می‌شود.

گفتنی است، مسوولیت زون نوآوری و فناوری های انرژی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بر عهده جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی مسعود پزشکیان نماینده تبریز نمایشگاه ربع رشیدی زون انرژی


نظر شما :