توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی

شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی و اردبیل ارزیابی شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰ کد : ۱۶۲۹۸ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۶۲۹
به همت کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی، ارزیابی مدیران سطوح مختلف اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در محل مجتمع آموزشی- تحقیقاتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد.
شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی و اردبیل ارزیابی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان در این خصوص گفت: شایستگی‌ها مجموعه توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی هستند که شخص را قادر می‌سازند تا در چارچوب محدودیت‌های درون و برون سازمانی در ایفای نقش و وظایف کاری خود عملکرد مطلوب داشته باشد به علاوه آن ها تضمین‌کننده موفقیت سازمانی نیز هستند. شایسته‌سالاری یکی از ارکان توسعه پایدار در کشورهای مختلف است که به همین منظور مکانیزم‌های مختلفی در کشورهای توسعه یافته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران یکی از کارآمدترین روش‌ها برای احراز شایستگی مدیران است که در سال‌های اخیر برای سنجش شایستگی مدیران دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محسنی افزود: در این راستا کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی به عنوان مرکز مجاز اقدام به برگزاری کانون‌های مختلف برای وزارتخانه ها و سازمانها در سطح استانهای مختلف کرده و با توجه به گستره ملی این نهاد بستر لازم برای سنجش شایستگی مدیران را فراهم کرده است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :