آرشیو اخبار

کارگاه‌های «آشنایی با علل ناباروری در مردان و زنان» و «آشنایی با سرطان سینه در زنان و راه‌های خودآزمایی آن» در تبریز برگزار می‌شود

کارگاه‌های «آشنایی با علل ناباروری در مردان و زنان» و «آشنایی با سرطان سینه در زنان و راه‌های خودآزمایی آن» در تبریز برگزار می‌شود جدید

معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: کارگاه‌های «آشنایی با علل ناباروری در مردان و زنان» و «آشنایی با سرطان سینه در زنان و راه‌های خودآزمایی آن» برای ادرات و سازمان‌های استان توسط جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
امضای قرارداد همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی

امضای قرارداد همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی گالری

طی جلسه‌ای با حضور معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، با هدف استفاده از ظرفیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی، قرارداد همکاری امضا شد.

ادامه مطلب
جلسه تفسیر قرآن ویژه مدیران اجرایی آذربایجان‌شرقی برگزار شد
به میزبانی جهاددانشگاهی استان

جلسه تفسیر قرآن ویژه مدیران اجرایی آذربایجان‌شرقی برگزار شد

جلسه تفسیر قرآن ویژه مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا)ع) به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

ادامه مطلب
پنجمین دوره طرح ملی فصل سخن برگزار شد
در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی صورت گرفت؛

پنجمین دوره طرح ملی فصل سخن برگزار شد

به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان پنجمین دوره طرح ملی فصل سخن در راستای سلسله نشست های نقد و بررسی کتب علوم انسانی و با محوریت نقد و بررسی کتاب “اربعین نگاری” با حضور دکتر رضا نصیری حامد و سعید مبین شهیر، مولف کتاب در دانشگاه تبریز شد.

ادامه مطلب
امضای قرارداد همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی

امضای قرارداد همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی گالری

طی مراسمی، قرارداد همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی با هدف استفاده از ظرفیت‌های مختلف جهاددانشگاهی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی در روستاها با حضور علی‌اصغر فاتحی‌فر رییس سازمان جهاددانشگاهی و احمد اسمعیلی سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری امضا شد.

ادامه مطلب